úterý 12. března 2013

Pečecká desítka 2013

Tak už věřím že jsou Pečky rychlá trať. Je to tam. Zlepšení osobáku z listopadu 2012 o 5s :-) z čehož mám velkou radost. Nebylo to bez krize okolo 6km a o tovíc mě těší, že tempo nekleslo pod 4:21. Průměrná tepovka byla dokonce o fous nižší než ve Kbelích. Vyběhnul jsem jako vždy rychle a na prvním km se rozhlížel kdo má podobné tempo. Našel jsem dobře známou čelenku o desítku let zkušenějšího Franty Roubíka. Chvilku to šlo, držet s ním tempo, ale někde na 3km jsme se ztratili. Za obrátkou to bylo hodně o vůli, naštěstí později i jakoby z kopce. Na 8km už jsem se neskutečně těšil do cíle. Každou minuty za mnou někdo známým hlasem zahekal. Že to byl Franta ve finiši jsem poznal 500m před cílem, když se kolem mě přehnal. Snad i to mi dalo motivaci vyhnat tepovku přes životně maximálních 183. Na Frantu to ale nestačilo, vzal mě o pár vteřin, ale OR to byl :-) Kromě toho. Potkal jsem spoustu známých a poznal nové, dokonce někteří neznámí poznali mě. V týmech jsme obsadili s Pavlem, Láďou a Denisou čestné 20. místo. Díky, příště jim to nandáme. Byl to skvělý den a oslava se konala s rodinou v místní cukrárně :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat